Titanic Beach Lara
5s

هتل تایتانیک لارا
5s

هتل تایتانیک لارا آنتالیا

هتل تایتانیک لارا آنتالیا در یکی از جذاب‌ترین سواحل آنتالیا و مدیترانه، ساحل لارا قرار گرفته. هتل تایتانیک همانطور که از اسمش پیداست تم دریایی دارد و طراحی ساختمانش شبیه کشتی تایتانیک است. فضای سرسبز و پرنشاط محوطه آن و 600 اتاق لوکسش که همگی نور طبیعی، مبلمان راحت و بالکن رو به دریا دارند، آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های آنتالیا تبدیل کرده. چه با خانواده به آنتالیا سفر کنید، چه برای ماه عسل بیایید و چه عاشق طبیعت و ورزش‌های آبی باشید، هتل تایتانیک آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌هاست

هتل تایتانیک لارا در ساحل آرام لارا قرار گرفته و فاصله‌اش تا مرکز شهر 10 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر است.

اتاق‌های هتل تایتانیک لارا آنتالیا لوکس و مجهز هستند و امکاناتی مثل سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، اینترنت پرسرعت، تراس و چشم‌اندازی به مدیترانه دارند.

هتل دارای تفریحات بسیاری از جمله مسابقات شنا و بازی‌های آبی در طول روز است و شب‌ها نمایش‌ همراه با موسیقی زنده در کلاب زیردریایی اجرا می‌شود. از امکانات دیگر مانند باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، تنیس، جلسات آیروبیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، استخر (سرپوشیده، روباز، مخصوص کودکان) و حمام و سونا هم می‌توانید لذت ببرید. بچه‌ها هم می‌توانند در زمین بازی بزرگ هتل تایتانیک آنتالیا حسابی خوش بگذرانند.

همه‌ی وعده‌های غذایی به صورت بوفه سرو می‌شوند. همچنین ۴ رستوران دیگر- از جمله رستورانی برای افراد سیگاری- در هتل وجود دارند، که غذاهای مختلفی با منوی انتخابی دارند.

فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه

ANTALYA (فاصله: 10 کیلومتر, 15 دقیقه)